Złośliwiec Złośliwiec
371
BLOG

zawiodłem się

Złośliwiec Złośliwiec Rozmaitości Obserwuj notkę 6

Polemiki i dyskusje zacięte jakby od nich zależały losy świata i istnień autorów i dyskutantów. Czekałem cierpliwie. Przeglądałem forum wielokrotnie, i nic, ani słowa na temat.

 

A to co najważniejsze w życiu człowieka uciekło gdzieś z pola widzenia, pokryte pyłem spraw bieżących.

Ba, traktowane zaczyna być jako coś powszedniego, bo przecież tak jest i kto by tam sobie głowę zawracał sprawami przyziemnymi?

O czym piszę?

O matce.

O jej święcie wczoraj przypadającym.

Matka, ta istota która poczęła w sobie nowe życie, życie każdego z nas, która przywiodła nas na świat , najważniejsza istota dla naszego życia: zapomniana!

Niewątpliwie wielu z Was o tym święcie pamiętało i matki odwiedziło i złożyło życzenia, i chwała Wam za to, lecz brak wątku w Nowym Pardonie dla mnie jest przykry.

Jest to jednocześnie dla mnie przyczynek jak dalece nastąpiły przewartościowania w mentalności, naszej mentalności.

Tym którzy chcą mi zarzucić że sam mogłem taką notkę zamieścić odsyłam do pierwszego zdania tego postu.

http://youtu.be/heMgid4rkzU

 

nerwus, uszczypliwy charakter ale złość szybko przechodzi,lubi dobrze zjeść i popić, ale nie cierpi ochlapusów. Poza tym:trochę latek na karku, dziadek dwojga wnuków, szczęśliwy mąż etc.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości